Bilatu Googlen hemendik!

2011-04-05

Jaiki erritmoarekin!

Ez zaigu gustatzen oso goiz altxatzea ohetik ez? Ba... HEMEN DUZU AZKEN TEKNOLOGIKO (ez dakit ni... :s ) IRATZARGAILUA!! Nahi duzun egunean, nahi duzun orduan, nahi duzun musika edo erritmoarekin!
Despertadore hura jaisteko nik link hau uzten dizuet... kontuz!megaupload izeneko web orriaz deskargatzen da...orain esplikatuko dizuet.

Lehenengo linkan sartu:Enlace
despertadorsetup.msi


40ta piko segundu itxaron.
Gero Descarga Normal sakatu, bestea sakatzen baduzue ordaindu behar da KONTUZ!






Nik Mozilla Firefox dut eta agertuko diren argazkiak Firefoxekoak dira...
Orain "Guardar Archivo" edo "Gorde Fitxategia" eman.













Agertzen den bezala... bi klik egin fitxategian.













Bigarren leiho hau agertuko zaizue. Ba "ejecutar" edo "exekutatu" eman.

















Hurrengoa "siguiente".
















Eta "Siguente" ere bai.
Pablo Castilla delako hori, egilearen izena da, kendu nahi baduzue... ez da ezer pasako.

Etxean zuk bakarrik zure ordenagailua erabiltzen baduzu sakatu dezakezu lehenengo edo bigarren aukerak berdin du. Pertsona gehiago erabiltzen badute, ahal duzu programa zuk bakarrik erabili edo besteak...









Hemen ere "Siguiente" eman.
















Itxaron instalatu arte...













INSTALATUTA! "Cerrar" edo "Itxi" sakatu.













<--


<--








Hau da leihoa, konfiguratu gabe...




















Orain konfiguratua dago...
Adibidez, nik Astelehen eta Ostegunetan 18:45-etan joan behar naiz... ba, hogeigutxitan jartzen dut astelehen eta ostegunetan, nire abesti gustoko batekin eta ordenagailuan nabilela arratsaldean zehar... 18:40tan abestia jotzen hasten da!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario